Tröttheten är värst eller?

 
Jag är så himla trött, jag orkar knappt göra nått, jag gör de men de e mer som ett STORT måste för att lyckas än vad jag egentligen orkar, jag vill inte känna så jag vill känna att det ska vara roligt!
 
Just nu har jag allt för mycket på gång för att mitt huvud ska orka, så jag kämpar på, kämpar mot tröttheten och stressen! 
 
Allt går på tok, jag vill massor men mitt huvud vill bara sova, jag är så trött och har sådan huvudvärk, kan den inte bara försvinna! Sen försöker ja vara duktig en tid men sen efter det så får jag igen jag blir helt trött...Vissa dagar så vill jag bara sova och aldrig kliva upp, äter lite å fortsätter sova det är hemskt jag vill inte sova bort mitt liv :(
 
Nu är jag tillbaka här igen, jag stressen tröttheten och ångesten!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0