Hjälp, det är tomt och fullt i mitt huvud!

Det är tomt! Så himla tomt, samtidigt som jag känner att det är så himla fullt! 
Hur kan detvara s tomt och så full i ett och samma huvud! 
 
Jag känner nu att för att orka måste jag hugga tag i varje sak som gör mig glad, som gör at jag orkar.
 
Var hos en sjuksköterska idag för att förhoppningsvis få hjälp men jag vet inte om jag var så nöjd!
Jag väntar på att en kurator ska ringa upp mig, jag hoppas att det känns bra! Jag hoppas att det hjälper att prata lite!
 
Jag vill prata med andra som känner som mig som verkligen kan säga att dom förstår mig och tar mina problem och små   ideer på allvar. Nån som förstår på riktigt! 
 
Ja vill inte ha ont bak i nacken och upp mot  hjärnan, de gör så ont och jag kan inte vila!
 
Jag är för stressad och för trött för att ens söka hjälp, jag orkar knappt och låter dagarna rulla på i e väldig fart.
 
Ska snart sova oc hoppas på en ny bra dag imorn, det är fredag då, kan den bli bra?
Jag vill bara ligga i någons famn och känna trygghet och värme, att någon bryr sig om mig på riktigt igen, eller kan jag ens säga igen... vet ju inte om detta varit på riktigt!
 
Nu ska jag föröska sova!
Ta hand om er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0